הדרכה בשימוש באפליקציית "מקומי"

18.12.17


ההדרכה הינה למשתמש שהתקין את האפליקציה


עם פתיחת האפליקציה תקבלו על המסך את רשימת הקבוצות.
כנסו ל"הגדרות" במסך הראשי למטה מצד שמאל (גלגל שיניים). תקבלו חלון עם רשימת הקבוצות.

הגדרות כלליות מופיע במסך למעלה (באנדרואיד בלבד כרגע):

צליל התראה – שינוי צליל ההתראה של כל הודעות מקומי. ניתן להגדיר צליל ייחודי למקומי.  לשינוי הצליל יש ללחוץ על "צליל התראה"  בצד שמאל, תפתח רשימת צלילים, יש לבחור את אחד הצלילים.

חלון קופץ –המשתמש יכול לבחור האם לקבל את ההודעות עם חלון קופץ או ללא חלון קופץ. לחיצה על הסימן הירוק בצד שמאל (הסימן ישנה צבעו לצבע אפור) – ההודעה לא תקפוץ.

הגדרות קבוצה:

בחירת קבוצה –צפייה ברשימת הקבוצות שהמשתמש חבר בהן, ואפשרות בחירה מאילו קבוצות המשתמש מעוניין לקבל את ההודעות ע"י סימון ה-V בחלק הימני של המסך (בתוך העיגול הירוק).

הסרה מקבוצה: להסרה מהקבוצה יש להוריד את הסימן " V" מימין לשם הקבוצה.

התראה – הגדרות השתקת קבוצה. המשתמש יכול להגדיר האם הוא מעוניין לקבל התראה ע"י הדלקה/כיבוי המתג בחלק השמאלי של המסך. לחיצה על הסימן הירוק בצד שמאל (הסימן ישנה צבעו לצבע אפור) המשתמש לא יקבל התראה .
בעמוד הבית, הסימון של הרמקול עם הקו האלכסוני, מסמל קבוצה ללא התראות.

קריאות שירות:

עם פתיחת האפליקציה תקבלו מסך "הודעות", כנסו ל"קריאות" למטה מצד ימין.

בשלב זה ניתן לשלוח קריאות שירות בנושאים הבאים:

בנין, תשתיות, חשמל ומים – מגיע ליואב הירשפלד.

מחשבים – מגיע לגיא ברקן ולניב בשור.

תמיכה טכנית – במידה ויש לכם בעיה עם האפליקציה ניתן לשלוח קריאת שרות  ישירות לצוות המנהל את האפליקציה מקומי.

ספר טלפונים ומיילים, כולל חיוג ישיר: זו אופציה הקיימת באפליקציה. דף הסבר יישלח בנפרד.

לידיעה:

1. התמונות וההודעות אינן יושבות בטלפון שלכם ולכן אינן "תופסות" מקום בנייד. כל החומרים יושבים בשרת 
    של מקומי.
2. כל ההודעות נמחקות מהנייד באופן אוטומטי לאחר שבוע, אלא אם הוגדר אחרת.

לכל שאלה ובעיה ניתן לפנות אלי: 052-3736277 או במייל yafa@ehm.co.il

                                                                                                                בברכה, יפה בן עזרא